Inlägget jag önskar att jag hade läst

Läst innan, eller strax efter jag blev gravid. Låt oss kika!

Stödstrumpor- En genialisk uppfinning! Använd inte enbart vid långa resor, utan till vardags om du går eller står mycket.

Maghållaren kallar jag den, men den benämns egentligen som gravidbälte. Detta är livets stora upptäckt, för oavsett om kulan är liten eller stor så finns bältet där för att stabilisera upp för den nya viktfördelningen. För tack och lov är man ju inte alltid så här framtung!

 
Stretch Mark Massage Oil- Det är säkerligen en hel del bluff och båg med i marknadsföringen, men generellt gillar jag Weledas produkter och deras olja som sägs motverka bristningar är jag hitintills mycket nöjd med. Eller kanske allra mest ritualen som jag och maken skapat, där han varje kväll masserar magen. Ett extra plus får oljan för sin härliga doft!

 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0