Mors dag

Idag tänker jag på min mamma som jag har lyckan att ha i livet. På min fantastiska mamma som skött hus, hem, trädgård och orkat renovera samtidigt. På att jag själv är mamma till en underbar liten tjej och bär ett nytt liv inom mig. En krabat som närsomhelst kan titta ut eftersom BF är satt till 5 juni. Samma datum som min mor blev tvåbarnsmamma ❤️

Jag tänker också på alla dem som längtar efter att bli mamma, längtar så att det riktigt värker, men som av en eller annan anledning inte kan just nu. På sorgen att få ett missfall och ovetskapen om det någonsin kommer att gå.

Jag tänker också på alla oss mammor som dag ut och dag in försöker göra så gott vi kan både för oss själva, men även hela ens stora eller lilla familj. På alla trötta mammor som förtjänar att bara få vara en stund för sig själva. Och göra precis det som jag gör nu, sitta och skämma bort sig själv med kaffe och kaka i korgstolen under ett blommande äppelträd.





Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0