Fyrtal i böcker

Jag är bra svag för böcker, har alltid varit och kommer nog alltid att vara. Dessa fyra har stor potential att bli framtida klassiker och skulle gärna få stå i min trädgårdsbokhylla...
 
 
 
Hade helt missat detta verk, men tack vare kloka Sandra så fick jag upp ögonen för den. Inger Olausson var min handldeare när jag skrev mitt kandidatarbete om hortikultur i fjällmiljö och det är alltid något särskilt när en person som man känner ger ut en bok. Denna kommer att inhandlas.
 
Denna har jag lånat från biblioteket, men är ett sådan där bok som man bara vill ha.
 
Hortonomen Helena som jag lärde känna under Alnarpstiden postade ett inlägg med det som jag fortfarande anser borde ha blivit årets trädgårdsbok. Kommer även denna att inhandlas, någon gång när jag känner mig redo att lägga 800 riksdaler på en bok.
 

Sist ut är denna nyutkomna bok från Nationalmuseum, tipstack till Svante.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du gillar boken, hälsar din gamla handledare! Så roligt det var att ha den rollen!! ♥️ /Inger

2023-05-14 @ 21:45:06

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0