Livet just nu

Sommardagarna rusar förbi. Juni försvann i en rasande fart, blogginlägg på blogginlägg förblev opublicerade och sommarprat olyssnade. Vi vände sedan kalenderblad och klev in i juli. Jag har hunnit fylla år, jobbat oerhört mycket (så mycket att jag låg utslagen helgen som var och jag fick ställa in mitt födelsedagskalas) och grejat på hemma. Ett och annat loppisfynd har gjorts, flertalet buketter har avlöst varandra på diverse avställningsytror och mindre pysselprojekt har sett dagens ljus.
 
 
Tiden springer iväg. Samtidigt som den står stilla. Jag längtar upp till Västerbotten. Men eftersom semestern är utom synhåll så kommer en bit av Västerbotten hit istället. Jag har haft nedräkning hela veckan. Önskar att det ska bli lördag. Men när jag önskar att tiden ska gå fort, ja då plötsligt tycks den göra en halvhalt. För i veckan har dagarna minsann s l ä p a t sig fram! Men imorgon är det äntligen lördag och då kommer mamma och pappa ❤ Och som jag längtar efter dem! Men idag är det fredag, en arbetsdag kvar och sedan är det helg!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0