Fotpallen

Lite titt som tätt händer det ju att jag råkar gå in på en och annan loppis. När vi var i Göteborg här i höstas drog Mikaela med mig till sin favortloppis. Kommer bara för det inte ihåg varken namn eller plats, men ingen av oss gick ut tomhänta..
 
 
 
Kånkade bland annat ut denna pall som jag blev blixtförälskad i. Den lite avskavda känslan, att man riktigt kan se att den har använts och älskats, och de snirkliga detaljerna var det som gjorde att fotpallen fick följa med hem. Var inte stört förälskad i tyget, så det fick stryka på foten. 
Lagom till att jag pillat bort alla möbelspikar kom jag på att mitt projekt behövde fotodokumenteras, därav möbeltyget som ligger lite slarvigt ovanpå stoppningen. 
 
Hur det blev lovar jag att visa imorgon! Med önskan om en fin kväll! 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0