William Morris

William Morris gånger två, både Pilblad och Marigold på en och samma bild. Addera sedan Mumin och det är precis vad som krävs för att hjärtat ska börja sjunga. En bild som gör en tygnörd som mig glad. Extra glad blev jag såklart över att jag av misstag inte satte saxen i min klänning!
 
Efter lite klippning och en hel del spikande, blev resultatet så här! Det pilligaste var helt klart att spika fast tyget, utan att sabotera den cirkulära formen. Dessutom visade det sig att underredet av rotting var oväntat svårt att fästa i. Men tillslut så hade jag knåpat mig hela varvet runt! 
Det blev absolut inte perfekt, men det blev gjort och jag är nöjd. Det ska synas att det är gjort av handen 💖
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0