Vi väntar smått

Om allt går som det ska så kommer vår lilla familj bestående av mig, maken och Chili få tillökning i mars💖 Är beräknad till den 16 mars, men både jag och maken är födda två eller flera veckor före beräknad födelse, så vi får se när pyret väljer att titta ut.

Magen växer stadigt. Lycka händer!
 

Pyret lever och mår. När jag är igång är pyret stilla, men så fort jag stannar upp vaknar en liten. Särskilt tydligt är det om kvällarna när det är dags att sova, då utbryter febril aktivitet inne i magen. En liten börjar röra på sig, sparka och utföra vad som känns som akrobatiska konster. Troligtvis önskar hen säga hej till världen utanför julkulan. 

Vi har valt att inte ta reda på om det är en flicka eller pojke, utan vi vill att det ska bli en överaskning. Så nu väntar vi med spänning på att pyret ska titta fram. Längtan är stor!
 
 Chili somnade när han skulle posera, så spännande tyckte han att fotograferingen var.
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0