Trädgården vid Prins Eugens Waldemarsudde

Tog med mig en bok upp som länge väntat på att få bli läst- Trädgården vid Prins Eugens Waldemarsudde. Från en trädgårdsmästare till en annan, perfekt mellandagsläsning har det varit. Kan verkligen rekommendera boken särskilt om man är intresserad av trädgård, arkitektur eller bara är svag för vackra bilder och vill hämta hem en dos inspiration.

 
 

Båda dessa arrangemang gillade jag, särskilt iskonvaljerna som sticker upp ur mossan. Tror bestämt att jag ska försöka mig på det till nästa jul!

 

Har härmed lovat mig själv att inom de två närmsta åren besöka trädgården på Waldemarsudde, för jag har nämligen aldrig varit där. Men nu bara måste jag besöka Marina och hennes kollegor och själv gå runt och insupa platsens atmosfär.

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0