Blomstrande hälsningar

En av de trevligaste sakerna med att fylla år är alla de häsningar som trillar in under dagarna. Skriver dagarna eftersom jag hade lyxen att bli gratulerad både i förskott, på självaste födelsedagen och dagen efter. Blomster, sol och glädje skrev en vän att hon tänker på när hon tänker på mig, vilket inte kan annat än värma fint i hjärtegropen! Hon verkar dock inte vara ensam om att tänka i de tankebanorna, för under dagarna har det trillat in flertalet bilder på blomster 💚

 
Astrid Laursen skickade blomstrande hälsningar från Skåne 💖
 
Birgitta Sandqvist-Andersson skickade ett fång rosor från Ljusdal 💖
 
 Riikka Aaltonen skickade en ros från Finland 💖
 
Lena Eliasson skickade rosor från Tunbo 💖
 
Mariana Mattsson skickade en digital Ammarnäsros 💖
 

Är i denna stund på väg ner till Skåne där det vankas bröllop. Ska bli så underbart fint att få bevittna två av mina vänner knyta äktenskapsband! Två fina vänner från Alnarp, Anna och Stefan, ska gifta sig här i eftermiddag 💖 Kameran är laddad, hörselpropparna är med, gåvan är fixad, talet skrivs i denna stund och nu återstår bara att välja vilken klänning jag ska ha... Har självklart med mig tre stycken, så att jag kan välja utifrån väder, vind och magkänsla. Förresten, jag har fått en väldigt trevlig uppgift inför bröllopet. Kan ni gissa vad det är? Ovanstående växt kan ge en liten ledtråd…Har instruerat maken att fånga mig på bild när jag är mitt uppe i bestyren och hoppas att han lyckas få med mig på ett hörn. 

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0