Rimfrost, julbord och så en skötselplan

Vaknade alldeles pirrig imorse – Nu är vi inne på tredje adventsveckan! Det betyder att idag kommer maken hem efter operation Rimfrost, Lucia som är så himla mysigt infaller här i dagarna, julbord med föreningen stundar och om en endaste liten vecka så åker jag upp till norr!
 
Men innan dess är det mycket som ska göras- Behöver ta tag i att skapa ett företagskonto (och självklart innan dess jämföra bankerna mot varandra), jag ska på en spännande intervju samt måste bli klar med skötselplanen som jag sitter med, och så skulle jag gärna lägga lite kärlek på layouten också i InDesign, även fast det inte är det väsentliga när det kommer till en skötselplan. Sedan har jag lite pappersarbete som jag behöver klara av innan jag åker. Och sedan vore det ju bra om jag kom mig för att packa också! Merparten av alla klappar som ska ner i packningen, slog jag dock in i helgen till tonerna av julmusik, smuttandes på rykande varm glögg.
 
Förresten!Jag håller som bäst på att ladda upp med blogginlägg. Jag har ju så mycket som jag vill dela med mig av till er! 💖Med detta vill jag önska er alla en riktigt fin adventsvecka! 
 
 
 




Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0