Nolia trädgårds balkongtävling

Visade i mitt förra inlägg lite bilder från mässan, men uteslöt medvetet balkongerna. Tänkte att de skulle få ett eget litet inlägg, så här kommer balkongerna på en och samma gång!

 

 
 

1.    Vedbacken skapad av Trädgård Nymyran (se ovan)

 

 
Gillade verkligen det svävande brickbordet!
 

2.    På tu man hand skapad av Formskaparna Gårdsbutik

 

 
 

3.    Plats för reflektion av Granngården

 

4.    Allt går igen av Hägnaregårdens Trädgård

 

 
 
 
 

 
 

5.    Hjärtero skapad av företaget med samma namn

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6.    Min balkong av Inger Granström.

 

 

Vinnaren blev Hjärtero, som för andra året i rad kammade hem segern. Det var även det bidrag som jag röstade på. Men som jag sa till Inger (hon som skapat balkong nummer 6) när hon höll på att plocka ihop, så var det en väldigt vacker plats hon skapat, men kanske lite svårt att applicera på balkongen. Tror kanske att man skulle behöva förtydliga att det är en balkongtävling och att många besökare, liksom jag själv, gärna vill ha någonstans att sitta och dricka morgonkaffe med sin käresta eller vän. 

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0