Spegel, spegel på väggen där

Nej, men åh! Nu hänger inte längre spegeln på väggen utan sedan en tid tillbaks så har det varit inne med speglar som ligger ner. Har även hittat ett litet Ikea-hack som jag ska försöka mig på någon dag när jag inte sitter med hemtenta…en spegelkub! Är bara lite fundersam på hållbarheten på kuben, så kan nog tänka mig att göra någon slags förstärkning inuti så att inte allt brakar ihop och går i tusen bitar. Och om man skulle vara riktigt skrockfull så skulle de ge mig lika många år av otur som jag hitintills har levt (7 års olycka* 4 speglar). Så det är nog bäst att förstärka kuben samt försäkra sig om att man har ett lim som biter på speglar.

 

Bild: Livet Hemma Fotograf: Ragnar Ómarsson
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0