Vi drar till fjällen!

Snart börjar vi rulla norrut. Volvon är packad och allt är klart. Sambon går på semester alldeles strax och då far vi! Jag är så pepp på att få komma hemhem. Jag riktigt längtar! Efter snö, vänner och blöta nosar. Att laga mat över öppen eld. Baka tunnbröd i bagarstugan. Skida en sväng. Bege sig ut på små utflykter. Att bara ha ett stenkast till stallet. Vi ska bara vara. Tillåta oss att landa i oss själva, efter ett hektiskt slut och en kanske ännu intensivare start på det nya året som kantats av tuffa besked. Så detta ser jag verkligen fram emot! För att ge en hint om vart vi är påväg, så kan jag varmt rekommendera en video som min forna klasskamrat Erik Nordenström har skapat. En väldigt finstämd liten film och jag bara älskar slutet, med bror min. Finaste bror och älskade Ammarnäs <3. Nu ska jag banne mig ta och börja rulla dit! 

 
Ett hett tips om du längtar efter snö och Norrland, är att surfa in på Youtube och kolla in några av Erik & Jonas andra filmer, så som Livet på en planka (Se skärmdump ovan).  Eller så kan du helt enkelt klicka här, så länkas du dit. Sevärt!
 
P.s: Eftersom jag nog kommer ha fullt upp med att njuta, så har jag förutseende nog laddat med ett helt gäng tidsinställda blogginlägg. Så även fast jag är ute och far, så kommer bloggen att uppdateras näst intill dagligen. Bara så du vet!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0