Från Broadway till Duvemåla

I höstas när sambon fyllde år fick han biljetter till musikalen Från Broadway till Duvemåla, "musik från världens största musikaler". Han har nämligen länge velat besöka Örebros konserthus, nu efter ombyggnationerna färdigställts. Eftersom biljetterna inhandlades av moi, hade jag lyxen att välja från det gedigna programmet och föll för denna musikal som jag hade på känn skulle falla i god jord även hos min andra hälft. Vi ser nu spänt fram emot kvällen!

 

Till alla som har vägarna förbi Umeå, tycker jag ska försöka norpa åt sig de sista biljetterna till Umeås stora humorshow, Humorfestivalen! Låt oss alla fylla helgen med lite kultur!

 

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0