Uppdatering!

Hej där! Nu var det ett tag sedan jag tittade in här. Kanske även du också, om du inte är en ny läsare som håller på att skumma igenom arkivet. För det börjar bli ett gediget arkiv nu, började blogga 2008 och har sedan dess hållit igång (även fast jag stundtals har behövt sänka min ribba och inte varit fullt så produktiv). Men här är jag och det bara bubblar inom mig av att få berätta om vad denna sommar har bjudit på. Så håll i hatten! Här är en snabb resumé i form av rubriker som kommer att dyka upp på bloggen den närmsta tiden: Top of Sweden, Tio saker att packa ner i toppturssäcken, En trädgårdsmästare summerar, Trädgårdsdagen, Fenologisk inventering, Inte bara bars, Attacken, Loppissommaren, Golden milk, Brodera mera!, Framgångsreceptet, Hurtigrutten, Lofoten, Den långa vandringen, Herr Kantarell, Att sylta & safta, Kretsloppshuset, Sommarens guldglimtar samt Ett steg är början på en sjumilafärd. 

 

 
Aconitum henryi 'Sparks' Variety' 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0