Ett steg är början på en sjumilafärd

Så är hösten här, med klar luft och färgsprakande färger. Jag har börjat studera igen och läser ett masterprogram inom landskapsarkitektur. Programmet som sådant heter Outdoor Environments for Health and Well-being och är på distans. Så en gång i månaden har jag veckoträffar nere i Malmö, men resten av tiden spenderar jag här i Lindesberg, när jag inte sitter på tåget eller i bilen vill säga.

Men tänkte att jag skulle dela med mig av en liten bildkavalkad från förra kursträffen (Läs: första). Solrosorna blommar för fullt borta i sortimentet och sprider glädje till både människor och djur.

I Skåne är det i högsta grad sommar fortfarande, så det blev en glass nere vid kajen efter jag lyssnat på en föreläsning om hur hjärnan fungerar. Hjärnan meddelade nämligen där i slutet av dagen, att den var överhettad och behövde glass,

 

 
En annan dag drog jag och Robin hit för att köpa pizza, stans bästa pizzeria med en riktig vedeldad ugn. Den sena middagen intogs nere på stranden tillsammans med Linus och Daniela. Kvällen slutade med att jag liftade hem med Robin och njut av kvällssolen från pakethållaren.
 
 
 
 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0