Bevattningskulor

Jag kan inte säkert säga hur många krukor det finns här hemma. Men det är ett antal och vissa liknar lägenheten vid en liten grön oas. Därmed så har blomstervattnaren ett himla sjå när vi åker bort. Nu kanske det inte är riktigt aktuellt med tanken på prislappen, men det finns riktigt fina bevattningskulor. De tre första jag stötte på vid min sökning var:

 

 
BUDGET: 89 kr från COSA HOME STORIES, MELLAN: 119 kr från Artilleriet (där även bilden är lånad ifrån) samt LYX: 139 kr från UDDA TINA, handblåsta bevattningskulor från Ludvigsdal glas. 
 
 
 
 

P.s: Jag var tvungen att räkna alla krukor, 56 stycken är det totalt. Jag har en smärre djungel här hemma och även med de billigaste bevattningskulorna skulle prislappen bli 4 984 kr. Då är det bra allt mycket billigare med mindre PET-flaskor när man åker bort, även fast bevattningskulor i glas är 1 000 gånger snyggare!

 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0