Enaforsholm

Första dagen på det stora äventyret inleddes i lördags med ett antal koppar kaffe. Började nämligen dagen med att planera inför den kommande odlingssäsongen tillsammans med Maria Sandström. Traskade sedan ut och hade genomgång av samtliga rabatter, innan jag fattade penseln och tjärade in de nya pallkragarna. Älskar doften av tjära!

Eftersom hela jag luktade tjära så blev det ett dopp i Enan tillsammans med lite isflak som drev förbi. Ett minst sagt uppfriskande dopp, så jag behövde varva den varma duschen.  Jag hoppade in, men fick efter en kort stund sällskap av två herrar! De hävdade att jag var i fel omklädningsrum, medan jag var minst lika säker på att det var de som gått fel. Eftersom de var närmast dörren, så fick de kontrollera och mycket riktigt så stod det HERRAR på dörren. En aningen generad bytte jag omklädningsrum, för att en stund senare få sällskap av en herre som förvirrat sig in på damernas! Förklaringen till denna villervalla är att de nyligen bytt plats på damernas och herrarnas omklädningsrum, så vi som bara gör saker av farten och går på vårt ryggmärgsbeteende gick helt enkelt fel. Vissa kom bara lite längre ändra…

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0