Hur många vaser behöver en människa?

Bläddrade i en inredningstidning häromdagen och fastnade för några himla skojiga vaser. Den ena såg ut som en sköljmedelsflaska och den andra som en äldre diskmedelsflaska. Femhundra riksdaler skulle jag aldrig kunna tänka mig att betala, men det triggade min fantasi. Så när jag kom över en glasflaska föreställande en espressobryggare så dröjde det inte länge förrän jag gnuggat bort etiketterna och tagit första penseltaget. Visst det skulle ha blivit helt perfekt och helt jämt om jag köpt den där vasen, men nu kostade den mig inte mer än lite färg. Därmed så är min senaste blomvas i princip gratis och dessutom så hade jag riktigt roligt när jag fick leka lite med penseln.

 

 

P.s: Det sista likören i flaskan hällde jag ner i biscottismeten. För att vara mer exakt så blev det biscotti med kaffelikör och hasselnötter. Därmed så gick inte en droppe till spillo.

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0