Fröken kommer tillbaks

Den glada nyheten för alla oss som bara älskar serien Fröken Frimans krig. Det ryktas att det ska bli ytterligare en säsong. Den är ännu inte klart när denna kommer att sändas, men gissningsvis kanske det blir kring nästa jul. Men det är helt och hållet min egna gissning som helt grundar sig på att det var kring den tidpunkten då de två första säsongerna släpptes.Oavsett vad så är jag glad att seriefrossan förhoppningsvis kan tas upp i slutet av detta år. Men fram tills dess så lovar jag att hålla mig lugn på denna front och inte publicera några fler inlägg kring denna serie. Ha en fin dag!
 
Klicka på bilden för att komma
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0