Glimtar från året som gått

Man kan gå över bäcken för att hämta vatten, eller så ser man till att inte krångla till det så himla mycket. Alla Instagramanvändare lär har stött på fenomenet, #bestnine2015. Dessa kollage över ens nio mest gillade bilder kan antingen har skapats av en användare med extremt bra koll på sina likes över året, eller hittat åt hemsidan Iconosquare.com. Jag tillhör den senare kategorin och kunde därför se mina mest uppskattade bilder under året. Däremot så knåpade jag ihop ett eget kollage av bilder som jag själv letade åt i mitt flöde (kollaget kan inte skapas på den tidigare nämnda hemsidan), dock så tillhandahålls denna tjänst på 2015bestnine.com. Det hemsidan alltså gör är att den skapar ett kollage över ens mest gillade bilder, så att man själv slipper leta fram dessa. I och för sig så tyckte jag personligen inte att det var så pjåkigt att gå igenom det gånga året i bilder, men för alla som vill spara tid är denna app självklart ett perfekt alternativ. Man måste ju inte gå över ån för att hämta vatten, man kan ösa från den åkant som man redan råkar befinna sig på!

 

 
Djur, natur, friluftsliv, blomster och ett kandidatarbete om Hortikultur i fjällmiljö.
Du hittar mig om du söker på Fröken Tö på Instagram.
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0