Bråda dagar

Senast jag sist bloggade har en hel del hänt- Både roliga och tråkiga saker. De tråkiga sakerna har sugit mycket energi, men de roliga har tack och lov fyllt på energiförrådet. Som grädde på moset hade jag en hektisk vecka nere i Alnarp. Långa dagar på universitetet och flertalet presentationer toppades med migrän och mensvärk. En lättnadens suck kunde dock dras när presentationerna var avklarade, ett positivt tentaresultat i min ena kurs mottogs och jag landade ett fint litet betyg i min andra kurs. Snart ledighet, men än är jag inte ledig, även fast jag har landat uppe i norr. För precis nu, bland rimfrost och snö, försöker jag förtränga att den stora inlämningen hägrar. 

 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0