Frukostnörd

Frukost är dagens viktigaste mål på dagen. Ändå är det många som slarvar, inklusive jag själv. I mitt forna liv som stalltjej inmundigades gröt varje morgon, en vana som tyvärr har trappats ner något. Ibland blir det bara en kopp kaffe, vilket inte alls är en bra frukost om man tänkt prestera under dagen! Till min stora lycka har därför en av mina favoritbloggare, Ennui slagit sig ihop med Alexandra och bildat bloggen A cup of coffe. Ljuvliga bilder och underbara recept på frukostar i alla dess former. Perfekt morgonläsning medan man smaskar i sig dagens frukost samtidigt som man börjar längta efter nästa… 

Saffranspannkakor med björnbärssylt
 
 Rostad paprikaröra med timjan
 
Pannkakor på kärnmjölk
 
Samtliga bilder är lånade från A cup of coffe. 
 
 

 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0