Överlämning av stafettpinnen

Så var verksamhetsåret över och igår kväll lämnade jag över mitt kassörstestamente. En nätt liten lunta på 37 sidor exklusiv bilagor. Min mening med detta var inte att få den nya kassören att svimma, utan att ge henne ett ledsnöre för detta verksamhetsår. Min efterträdare ska inte behöva uppfinna hjulet på nytt, de ska få lägga sin energi på att förbättra det! Dessutom så hade allt mitt slit och alla mina tårar varit till ingen nytta om jag inte kommunicerat hur, vad och varför jag gjort som jag gjort.

 
Ursäkta den suddiga bilden! Den togs just innan jag i ilfart åkte till centralen och hoppade på tåget. Nu är jag tillbaks i Västerbotten och ska fortsätta mitt skrivande, men på mitt kandidatarbete. 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0