Koppstället

Jag har länge önskat mig ett koppställ, så att man slipper stänga in alla fina muggar. Jag gillar porslin och mina favorit muminkoppar har jag gärna hängandes framme. Jag har sneglat på de i inredningaffärerna, men förfasat mig över hutlösa priser, så när jag hittade ett på loppis för femton riksdaler så slog jag till. Garderade mig med färg och pensel och vips var den inte trärent längre. Men fråga mig inte varför jag endast köpte ett, jag hade i alla fall behövt en till, så många muminkoppar som jag har...

 

Om du frågar mig så tror jag att Muminfamiljen trivs ute i det fria snarare än att vara instängda bakom skåpsdörrarna i köket. 

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0