Utmaingen

1.  Vilket livsmedel kan du inte leva utan?

Jag skulle egentligen vilja svara majs eftersom det kan vara både sött och salt beroende på i vilken form det kommer. Men det har Johanna svarat och många andra har redan svarat ägg, så det vill jag inte heller välja. Men kikärtor är fina grejer! Proteinrika och goda i både matiga sallader men även i biffar. Inte så småkrika, vilket gör att kryddningsmöjligheterna är oändliga!

 

2. Godaste efterrätten?

Jag är svag för choklad i alla dess former. Du får tio stjärnor av tio möjliga om du ger mig choklad och en kopp kaffe efter maten under vinterhalvåret. Sommartid är det citrustoner som dominerar och citronpaj i syrenbersån är riktigt svårslaget!

 

 

3. Vad tränar du helst en dag då du har all tid i världen?

Jag föredrar terränglöpning, cykling (både spinning och landsväg), paddling och ridning. En tur till fjälls en färgsprakande höstdag är verkligen svårslagen! Men det måste erkännas att jag inte är så aktiv längre, det blir mest plugg och jobb. 

 

4. Bästa träningsredskapet?

Jag är inte så mycket för träningsredskap, men visst är det fint att ha en bra cykel när man vardagscyklar några mil per dag som jag gör. Gällande annan träning så önskar jag att jag faktiskt gick tillbaks till grunden och började utöva funktionell träning igen.  

 

5. Vad är du tacksam för just nu?

Jag är tacksam för väldigt mycket och guldkornen i livet är helt klart min underbara familj, min släkt och mina vänner och att alla är friska. Dessutom har jag fått tid för att operera bort min visdomstand, så snart upphör förhoppningsvis min tandvärk!

 

Utmaningen kom från kusinvitamin som vet att jag inte är den som tackar nej till en utmaning.

Jag bollar vidare utmaningen till Gabriella och Hanna.

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad vi gillar lika :) vet du vad det bästa är? Vi ska ha funktionell träning med mig i gympasalen i Anäs på jullovet!:)

2014-12-06 @ 10:57:45
URL: http://www.lady-tramp.se
Postat av: Johanna

Vad vi gillar lika :) vet du vad det bästa är? Vi ska ha funktionell träning med mig i gympasalen i Anäs på jullovet!:)

2014-12-06 @ 10:57:46
URL: http://www.lady-tramp.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0