Nagelbitar spänning

Min ryggsäck är av det äventyrligare slaget. Först så skulle den till Sorsele, men hamnade i Vilhelmina. När den sedan på nytt fick destinationen Sorsele, så hamnade den i Gällivare. Igår var det därför en riktig nagelbitare, var skulle den då dyka upp? Hör och häpna så hamnade ryggsäcken i Ammarnäs. Satt snällt på ett säte i bussen och väntade på mig. Nu kan jag andas ut, för jag hade nämligen allt från plånbok, till externa hårddisken och all fotoutrustning där. Detta innebär också att jag kan använda min egen kamera när jag ska jobba. Det är nämligen inte bara invigning av Blomster-Lottas, jag ska även skriva för tidningen. Inte krönikor som jag ibland skriver om nätterna när jag inte gör något annat, utan om ett riktigt event!

 

Par i prinsar
Nemophila menziesii, även kallad Prins Gustavs öga var Blomster-Lottas favoritblomma.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma

Skönt att utrustningen kom tillrätta!

2014-08-09 @ 21:39:27
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Jenny - Hemtrender

Vilka vackra blommor du fotat!

Svar: Tack så mycket Jenny! Det är Nemophila menziesii, Prins Gustafs öga som jag fotat. En väldigt söt liten sommarblomma som kan hittas i antingen blå eller svart skrud. Det kan även tilläggas att det är Blomster-Lottas favoritblomma! :)
Fröken Tö

2014-08-10 @ 15:50:29
URL: http://hemtrender.com
Postat av: Johanna

Bra den kommit tillbaka!
Wow, en riktig artikel? Lycko!!! Så himla roligt:) du är så duktig!

Svar: Eftersom jag hade alla mina värdesaker i den så var det verkligen en lättnad att lyfta av den från bussen!
Jag törs inte ropa hej än, filar nämligen på den fortfarande! Jag är nämligen inne i kröniketräsket med den personliga och inte alltid så sakliga stilen, vilket är mindre bra för detta tillfälle! Men natten är lång ;)
Fröken Tö

2014-08-10 @ 23:18:34
URL: http://www.lady-tramp.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0