Student Green Day

Ett uppdrag. 24 timmar att hitta en lösning. Till vår hjälp hade mitt lag massvis med material bl.a. post-it lappar, en himla trevlig klient (Konstgräsexperten) samt så klart oändligt mycket kaffe! Nu pratar vi inte koppar, utan liter! En sann utmaning var det för det var både tufft med alla deadlines och att ständigt hålla sig på topp trots att det var över 30 timmar sedan man sov (min ambitiösa själ bestämde att jag skulle gå på morgonföreläsningarna innan själva tävlingen drog igång). Men mest av allt så var det väldigt, väldigt roligt! Dels eftersom jag fick jobba med tre av mina närmsta vänner, men även för att jag gillar utmaningar! Tyvärr så kammade vi inte hem segern, därför så vet jag en som även nästa år kommer att låsa in sig själv i biblioteket. Student Green Day är härmed kvar för att stanna och jag hälsar glatt på min nya tradition!
 
 
 
Underbara Sophie kan alltid få alla att skratta och är en sann peppmästarinna!
 
 
Vår post-it cykel får representera Minna, för hon gillar inte att var med på bild.
Tvärtemot vad bilden antyder så är hon dock inte ute och cyklar så ofta.
Något som hon däremot alltid är- Omtänksam och på gott humör.
 
 
Sebastian är en sann idéspruta och det var även han som bar in kvisten som hänger från tavlan.
 
 
Dessa tre fantastiska personer samt jag själv utgjorde Team 1 i Student Green Day.
Teamet som inte vannvann, men vinna kunde man visst göra på fler än ett sätt...
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0