Peppkaramell

Våren kom i fredags. Första mars anlände och våren slog till. Strålande sol och blå himmel. Hela jag är fylld med energi och rasterna spenderas ute i parken, i solen så klart! Helgen var smaskigt god och galet bra på samma gång med två guldkanter som kom ända från götet.

 Betulans vita stam är som ett konstverk i sig själv

Imorse dök en föreläsare aldrig dök upp, men vad gjorde väl det när man fick gå på upptäcksfärd med fina vänner i parken? Bland annat stötte vi på en gigantisk tupp! Det är sådant som kanske inte händer en var dag. Men så skiner också solen. Jag är full av energi efter ett underbart möte med min mentor, chefredaktören för en stor Nordisk trädgårdstidning och är verkligen så glad att jag antog mentorskapsutmaningnen för detta är super! Jag önskar alla en egen mentor som man kan fråga efter tips och råd hos!

 

Magnolia soulangiana

 

Men nu ska jag inte snöa in på detaljer, jag ska inte ens vara inne! Löpardojorna ska på och sedan vankas det pysselkväll! Någon mulen dag vankas det dock sockerchock i form av bilder från helgen, men nu kallar solen!


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0