Låt det brinna!

Älskar ljus och har dem verkligen lite överallt. Senast då jag var ute och loppade med några vänner från så kom Amy viftandes med en flora. Nog för att vi alla är inom växtbranschen, men hon hade inte rotat fram den för egen räkning. Hon visste nämligen att jag var på jakt efter en! Lyckan är stor att hitta en fin flora för en femma. Det betyder att jag inte måste vara rädd om den, utan kan pyssla på bäst jag vill!

 

 

Pysselsuget slog dock till direkt jag kom tillbaks till min lilla stuga så det blev ett snabbt sådant- Mina vita, tråkiga ljus fick sig en omgång. Två florablad, lite snöre och sedan var det klart!

 


Kommentarer
Postat av: Sarah - Har ni te?

Snyggt! Kul idé :)

2013-03-29 @ 17:09:26
URL: http://harnite.blogg.se
Postat av: lisasvilja

Så fina ljus du gjort! Jag har själv gjort liknande och en Florabok har man stor användning va! ;)
Önskar dig en fin påsk!
Kram

2013-03-29 @ 18:11:22
URL: http://lisasvilja.wordpress.com
Postat av: Gabriella

Då får det bli recept framöver=)
Ja, 18 sidor var verkligen inte dåligt. Då håller vi tummarna hårt för oss båda!

Om inte annat får man väl ordna earth hour själv varje dag, det lilla i det stora liksom=) Ja visst är det synd om inte lika många bryr sig längre, exakt, det är ju NU man ska bry sig!

Det är ju helt förståeligt. Då hoppas jag du hittar någon charmig lägenhet i Lund eller Malmö, håller tummarna!

Tack o bock, känns härligt med gult nu, vårigt=)
Dina ljus ser alldeles underbara ut! Åh!
Kramar

2013-03-30 @ 13:15:20
URL: http://elephantzoul.blogg.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0