Hundraåringen

Liveversionen som skriver ner sina tankar på det portofria sättet, i sin blogg. Denna krutgumma heter Dagny Carlsson och beskriver sig själv så här: ”Jag är hundraåringen. Inte den som hoppade ut genom fönstret och försvann, utan en helt vanlig tant, som har nått en respektabel ålder”.

Viola x wittrockiana ’Frizzle Sizze Orange’

 

Jag är helt fast! Jag som ibland kan vara en jäktad själ mår bra av att läsa sådana här saker. Det är som att ringa farmor, fast man kan göra det även om klockan är två på natten (stackars farmor skulle annars lätt tro att det hänt något).

 

 


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tittar in och säger hej och kollar hur livet leker=)
Ser att du har mycket på agendan nu. Hoppas du mår bra och att flyttandet går smidigt!
Härligt inlägg, jag ska definitivt kika in hos 100-åringen, vem vill inte besöka farmor/mormor vid vilket klockslag som helst=)
Må gott och trevlig midsommar såhär i förskott!
Kram

2013-06-19 @ 11:48:06
URL: http://elephantzoul.blogg.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0