Baltanen

Att ha semester är hektiskt vill jag lova! Jag fixar och donar från tidig morgon till sent om nätterna, men det ger resultat. Lägenheten känns allt mer som ett hem och jag riktigt myser. Jag är så lycklig att det nästan spritter i tårna över mina fina sambos och vårt gemensamma krypin. Baltanen som vi kallar den är under uppbyggnad än, men igår fick köksön flytta ut och fick i samma veva en släng av vaxduken. Vaxduk är nämligen det allra senaste i vårt kollektiv  och gul ska den va’ !

 

 

Förresten baltan är ett mellanting mellan altan och balkong. Det bara kom sig så att jag råkade säga fel här en natt och felsägningen var så festlig att jag fortsatt använda den!

 

 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0