Into the wild

Nu kan det ju tyckas som att jag redan befinner mig i vildmarken när jag lagt Malmö bakom mig och är hemma i norr. Men snart, snart så bär det av- Jag och min fina tjejkompis har vår årliga äventyrsvecka och även detta år så kommer vi att vandra. Hemavan ner till Ammarnäs är basplanen med utrymme för avstickare åt alla de möjliga håll :) Hur som helst så är det mest jobb, träning och packning om dagarna. Nu när jag är hemma på timmar har jag fortsatt att torka mat samt bättrat på impregneringen på mina regnkläder…

 
 
 
Uti fall att det skulle regna och vi hoppas nästan på att få den typen av nederbörd istället för snön som har utlovats. Mössa och vantar är i alla fall nedpackade- Better safe than sorry!

 

 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tack och bock, roligt att du gillar min somriga känsla här hemma=)

Exakt. Och är så roligt när Ernst kommer på sina finurliga lösningar, sådana som en annan inte kommer på;)

Dessvärre sitter smärtan i, rackarns! Men imorgon blir första besöket hos sjukgymnasten, så jag håller tummarna att det ska bli bra snart.

Så härligt att du haft det bra! Låter för övrigt spännande med er äventyrsvecka som väntar er. Fint med vännertraditioner=)
Vilken underbar bricka du fyndat där nedan, ljuvlig för saft i bersån eller liknande!=)
KRAM

2013-07-14 @ 23:17:52
URL: http://elephantzoul.blogg.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0