Schackrutigt golv

Jag ska på lägenhetsvisning idag. Vet att det låter helt galet, men den är så underbar att jag bara känner att jag måste dit och titta. Speciellt köket gör mig alldelens knäsvag, tyvärr även priset och att jag är student! Dock så är det fint att ha någonstans att bo när jag till sommaren flyttar ut ur min stuga...

 

 
 
 
Smygtitt på vad jag snart kommer att få se! Dock har jag inte visat allt (t.ex. balkongen i söderläge vilket är optimalt för odling) samt lite andra ytor. Bilderna är så klart inte mina eftersom jag inte varit där än, utan är lånade helt fräckt från Hemnet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh tack!

Precis, inställningen gör mycket för livet!

Vad skönt att du är frisk! Inte roligt när det blir långvarigt. Hoppas för övrigt att det går bra för dig på dina tentor! De intensiva perioderna gör ju som du säger att man blir rätt trött fastän julen nyss var här.

Härligt när man hittar fiffiga lösningar för knappt någon peng ja! Inredning behöver ju faktiskt inte kosta skjortan.

Haha se där, lika där med listorna=) Kan hålla med dig om att det ibland är svårt att hålla sig exakt efter ordningen, speciellt när det står trevligheter på den=)

Oj rackarns vilken härlig lägenhet! Det schackrutiga golvet, åh wow. Förstår om du är visningssugen=) Du får hålla mig uppdaterad om läget, håller tummarna såhär i efterhand att det gick bra!

Tack! Blev typsikt nog sjuk i helgen, men det går ju över. Hur var din helg?
Kram på dig

2013-01-27 @ 20:15:38
URL: http://elephantzoul.blogg.se
Postat av: karoline

wow wow wow wow vilken lägenhet!!!! <3

2013-01-30 @ 22:24:34
URL: http://www.karolinesvintage.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0