Paketet med stort P

Idag fick jag paket. Eller rättare sagt, idag orkade jag gå ända till affären och hämta ut mitt paket. Fina mamma har nämligen vunnit en tradera-auktion åt mig och idag nådde paketet sin slutdestination.

 

Fin inslagning gav en känslan att det var ens födelsedag!
 
Bakelitbestick- Jag har saknat er!
 
Observera att jag aldrig haft några, men nu när jag är själv kan jag verkligen gå loss på dem utan att bekymra någon. För kräsmagade gäster så finns även "vanliga" om dessa fina inte skulle duga. Nu är nog planen att hitta åt några skedar (stora och små) så att samlingen kan bli komplett!
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster grön fot

Men kära du. Såna plastbestick finns lite här o var hos oss.

2013-01-27 @ 20:13:01

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0