Krypinet

Nu i måndags pysslades det som sagt i Annas krypin. Att komma hem till Anna är alltid lika roligt, dels för att det är en himla trevlig tjej men också för att man aldrig vet vad man kommer att mötas av. Tro nu inte att detta är något negativt, för det är det då rakt inte! Men Anna gillar precis som mig att pyssla, så att komma hem till henne är lite som att få öppna en lucka i adventskalendern när man var liten- Man vet aldrig vad som väntar en!

 
I måndags bestod det nya tillskottet av hyllor. Nu kanske du hajar till och tänker att en hylla är då minsann inget annat än en stor och otymplig sak som är allt annat än intressant. Men Annas variant är raka motsatsen för den är både nätt och charmig! Det hon har gjort är att plundra en byrå på dess lådor, målat insidan i favoritfärgen och gjort personliga hyllor utav dessa! Skojig idé tycker jag som hoppas att en dag kunna få ta efter, varför den dagen inte är idag beror helt enkelt på att jag dels inte har ett antal byrålådor tillövers men även om jag hade haft det så skulle det varit minst sagt komplicerat att få upp dem på väggen. Jag får nämligen inte borra i väggarna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ja precis man får tänka så, påväg mot nya roliga mål!=)

Håller med. Det är lättare än vad man tror att "halka dit" o bli utbränd om man inte ser upp och lyssnar på kroppen.

Javisst! Man får energi när det vänder och ljuset visar sig! Både plugg/jobb/lägenhetsmässigt och vädermässigt för övrigt=)

Skönt att du fått komma utanför dörren, det gör så mycket! Är förkyldningen borta ur kroppen nu?

Vilken fiffig idé om hyllan, verkligen något att inspireras av! Så personligt.
Jag är också en listmänniska haha, vad skulle jag göra utan mina listor? I skrivande stund sitter jag och skriver på min kom ihåg lista för dagen för övrigt=)

Önskar dig en finfin helg!
Kram

2013-01-25 @ 11:36:58
URL: http://elephantzoul.blogg.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0