Vi flyttar ut!

Igår tog vi våra sovsäckar och begav oss ut till skogs. Min själ gillar att vara ute och jag riktigt njöt av att sätta upp tältet med tjejerna och göra upp eld. Flera kursare anslöts sig och så var stockarna runt elden plötsligt fullsatta av ivriga grillare. En riktigt trevlig kväll i lågornas sken blev det och när elden börjat falna så kom marshmallowsen fram.

 

Tidigt imorse kröp vi så ner i våra sovsäckar och vaknade till en dag av fåglarnas kvitter och strålande sol. Ett helt underbart uppvaknande och än bättre blev det när vi försåg oss med frukost i gräset. En perfekt start på dagen!

 

 


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh, det låter verkligen underbart att höra! Så bra att du bestämt att våren är här, nu bestämmer jag det jag med=)

Fint att höra, ja man får tänka på alla fina minnen som personen skänkt. Brukar tänka samma sak, fast om min mormor bl.a.

Så roligt! Härligt med vänner som kan en utan och innan.
Ja det kändes varmt i hjärtat med jobbförfrågningarna=)

Vilka härliga bilder, låter underbart på din beskrivning av helgen.

Så roligt att du också gillar Karin Boye så mycket, jag med! Den dikten var min absoluta favorit i högstadiet, och tillhör fortfarande favoriterna numer=)
Vårkram tillbaka=)

2013-04-28 @ 20:37:31
URL: http://elephantzoul.blogg.se
Postat av: Johanna

MEN. SÅ. J*LA. UNDERBART!!!!
Vill också!! Vad du är påhittig och vilka underbara kompisar du fått tag i! :)
hoppas du får en fin valborg! kram

2013-04-30 @ 07:29:53
URL: http://www.lady-tramp.se
Postat av: Lisasvilja

Åh så härligt! Finns inget bättre sätt att umgås på än ute i det fria ;)
Kram

2013-05-04 @ 12:07:04
URL: http://lisasvilja.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0