Trolleripajen

Tassar fortfarande omkring i pyjamas. Inte för att jag är sjuk eller så, utan för att jag bara inte kommit längre på klädesfronten idag. Men tro nu inte att jag har sovit bort halva min självstudiedag, för det har jag inte! Anteckningar har renskrivits på löpande band sedan åtta imorse men nu är det lunch.
 
 
Har trollat ihop en sjukt god paj av grejer som fanns hemma och ska nu bara njuta. Dagens bild är på denna
vegetariska paj med färsk lök, tomat och aubergine som kommer i ett pajskal av rågsikt och fiberhavregryn där tomatsås också fick delta. Ekologiska råvaror som inhandlades på helgens grönsaksmarknad i Malmö.
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0