Do what you love and love what you do

 Det är mitt nya ledord. Det var de orden jag helst av allt skulle vilja stod i min drömbok och nu är denna bok min! Efter ett mycket lyckat deltagande i en av Topp Hälsas tävlingar så hänger den nu kring min hals.
 
 
 
Helt klart den dyraste bok jag någonsin ägt, men så är den ju också i silver...
 
Denna lilla bok är det som utan tvekan satte guldkant på min dag som tidigare sett ut att vara rätt så grå. En lång universitetsdag ute i parken med regn och rusk. En torsdag som inte såg ut att bli något särskilt, mer än en mastodont vandring i Alnarpsparken. Men så tittade jag i almenackan, insåg att det är Lisadagen idag och fick i samma veva en present! Då kom också guldkanten!
 

Kommentarer
Postat av: karoline

Tack raring!
Och GUD SÅ FIN den lilla boken är :)

2012-10-09 @ 12:15:02
URL: http://www.karolinesvintage.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0