Tomtens tomteverksta

Visst jag är lite dyster. Går i mol istället för dur som jag vanligtvis gör.

Men mina vänner gör som sagt ett hästjobb för att få tillbaka mitt leende.

 

Har bland annat blivit inlotsad i en pysselklubb som består av en massa trevliga tjejer tack vare Sofia. Det blev mycket pyssel och massa trevligt folk. För att inte tala om att jag bara älskar att se hur folk inrett sina lyor och att det tenderar att alltid bjudas på fika är ju inte ett minus!

Pysslarna
 
Sötaste virkade mössan!
 
Personliginredning som man blir lycklig av
 
Marängswiss, te & virkade djur!

Kommentarer
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Pyssel är den bästa medicinen! :)

2012-11-30 @ 09:17:49
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Postat av: karoline

wow vad mysigt! :)

2012-11-30 @ 10:42:55
URL: http://www.karolinesvintage.se
Postat av: Gabriella

Vad glad jag blir av att höra det!
Jag tycker man ska peppa varandra, även om man kanske inte känner varandra så väl. Oavsett vad du beslutar dig för vad än det än gäller är det viktigt att lyssna på dig själv tror jag.

Så roligt att bloggen får leva vidare! Och behöver du paus, så tar du paus. Förutom dans så har jag alltid gillat att skriva, ibland är det riktigt skönt att skriva av sig, om än bara för sig själv.

Det var nödvändigt med en lugn helg, o det får gärna fortsätta så=) Filmen Modig var bra, fin tycker jag. Vi såg den hemma faktiskt. Gillar att den inte var så typisk prinsessig så att säga, att flickan inte var så typisk flickig om du förstår hur jag menar. Har du sett filmen?

Såg ut som en härlig pysselkväll! Vad mysigt. Och håller med dig, underbart att få ta del av andras hem=)
Kram på dig

2012-12-01 @ 20:50:21
URL: http://elephantzoul.blogg.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0