Sveriges charmigaste hem!

Hade mina misstankar och så vips visade de sig vara sanna.
Fina Lisa (som har ett finfint namn förresten) har en blogg och vilken blogg sedan!
Jag har varit totalt uppslukad de senaste timmarna, trots att jag borde ägna mig åt kemistudier.
Varning! Gillar du färg så är denna sida starkt beroendeframkallande. Är du en sådan som vill att allt ska vara vitt så bör sidan i största möjliga mån undvikas för att slippa få en hjärtattack!
 
 
 
Samtliga bilder är stulna av Lisa.
 
Inte undra på förresten att denna tjejs hem blev utsett till ett av Sveriges charmigaste hem.
Lisa om du läser detta så kommer jag inom kort att bjuda in mig själv på te!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

svarat på din fråga i min blogg, utifall att nån annan ser och också är nyfiken!

2012-11-03 @ 14:12:22
URL: http://www.lady-tramp.se
Postat av: lisa

Ha ha va söt du är! tea anytime!

2012-11-03 @ 14:33:19
URL: http://www.pinkfriday.blogg.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0