Fin' främmande

Det bästa som finns är vänner. Finns absolut inget som går upp mot dem!

Den gångna veckan har jag haft turen att ha kontakt med många av mina gamla bekanta…

Sanna & Linda var ju som sagt på visit helgen som var

 

Elina och Danne kom hem från Schweiz en snabbis.

 

Madde och jag satt flera timmar igår och talade om allt mellan himmel och jord.

Tackade min lyckliga stjärna för Skype, eftersom syster dyster flyttat till Italien.

 

Och i övermorgon tittar dessa personer förbi-


Mamma och pappa!

 

Det är inte varje vecka jag har sådan lyx att vara är omgiven av så många fina personer, så jag njuter för fullt nu!

 



Kommentarer
Postat av: Tessie

sv: Hejsan!

Tack så mycket.. Ja pengarna har kommit in :) Sorry att de har tagit sådan tid för mig att svara, jag har haft fullt upp med saker i min vardag.

Kul du gillade dom, och tack för de lilla inlägget också :)



Kramar <3

2012-05-31 @ 20:01:00
URL: http://curves4all.wordpress.com
Postat av: Benita

sv: vi ska till venedig :)

2012-05-31 @ 20:11:53
URL: http://benitamariaschoultz.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0