Naturen flyttar in

Satte kaffet i halsen när jag läste detta. De har nämligen skapat stubbar som man kan använda både för inomhus- så som utomhusbruk! Jag är själv från landet och kan förstå att man vill hämta in naturen, men aldrig att jag själv skulle betala hutlösa summor! Nej sågen hade slunkit fram och en rejäl björk eller fura hade fällts, kanske inte av mig men av pappsen.

 

Denna sak i återvinningsbar polyester går loss på 1 790 kr.

Nämnde jag att du kan ha stubben utomhus?!


 

Eller varför inte slå sig ner på en bänk av vedträn? En bänk som du lätt staplar ihop själv, fast har du pengar som gräs kanske prislappen på 3 990 inte avskräcker?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Tycker det är så fint med trä inomhus! Älskar björkdetaljer och brukar kapa lite delar från träden de avverkar i området :P



Tack snälla för dina fina ord, känns skönt att veta att jag inte är den enda som har en sån längtan i kroppen.



Jag har gjort mangosoppa en gång men kan inet hitta det på bloggen nu, men vet att jag gjorde det efter detta receptet:



http://www.arla.se/default____17653.aspx?recipeid=14744



Hoppas att du gillar det!

2012-05-24 @ 13:38:59
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: a Lady & a Tramp

haha say what?! som när jag såg att man kunde köpa kottar, typ 6 st för 36 kr... skulle man ju kunna göra sig en förmögenhet på. Ska vi börja sälja stubbar kanske?

2012-05-27 @ 17:55:48
URL: http://www.lady-tramp.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0