Tjejweekend

Tjejerna har varit och farit. Haft en grym weekend med Linda och Sanna som passade på att ta lite semester och komma ner till Götet <3

Finaste tjejkompisarna!

Vi passade på att utmana oss själva...

och åkte med Lisebergshjulet- 60 meter upp i en gungande glasbur...

 

Väl där inser vi att alla är höjdrädda!

Jag som är värst däran fotar mig upp ur stresskonen

Linda däremot blev snabbt bekväm på höjd högre.

 

 

Men vi har gjort mer än bara åkt runt, runt i lisebergshjulet!

Det har shoppats, fikats, ätits glass kan jag lova!

Vi har även hunnit med att ha hudvårdsklass, se eurovision och haft picknick i parken!

Helt underbart lyxigt att få haft dem här! Men underbart är också alltid lite kort…

Men åker man aldrig, så kan man heller aldrig komma tillbaka som momme brukar säga!

 


Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

vilken härlig helg!

Och så sjukt snygg Linda är i håret!!

kram

2012-05-30 @ 07:18:33
URL: http://www.lady-tramp.se
Postat av: sandra

Hu vad jobbigt att ni alla var höjdrädda! Ser dock ut som att ni klarade er bra igen :)



Sommaren har ju inte ens börjat än så det finns nog verkligen tid för dig att göra saft framöver!



Jag har också varit med om att filmjölken liksom dunstar bort i krukan men har hittat några krukor den inte gör det på. Vet inte vad skillnaden är men man får nog testa på några olika innan man hittar rätt!

2012-06-01 @ 07:41:29
URL: http://atilio.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0