När tiden inte räcker till

Tacka vettja förtidsinställda blogginlägg! Kom på det för ett tag sedan och det har verkligen underlättat livet. Kan ju strö ut blogginläggen lite mer när man kan skriva en hop när skrivarlusten faller på och man har tiden som sedan kan publiceras till exempel på bussen på väg till jobbet.

 

Körsbärsblom i Kungsträdgården

 

Dock så har jag inte riktigt kommit så långt än att jag kan skriva inlägg direkt från mobilen. Ännu ett tecken på att jag är en riktig novis på området är att jag inte kan svara på era fina kommentarer. Så det är inte att jag gått och blivit högfärdig, utan att jag helt enkelt inte kan!

 


Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

javisstja, jag ska kolla om jag har någon inställning i min mobilversion så det går kommentera!

kram

2012-05-07 @ 18:25:41
URL: http://www.lady-tramp.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0