Jesus Christ Superstar

I lördags spelade N.O.R.A  och det här är den skarpaste bilden från kvällen i Sala...

Det bilden inte säger var att spelningen var grymt bra!


Sedan bar det av till huvudstaden där Jesus tog ton. Närmare bestämt på ett fullstatt Göta Lejon, en föreställning som gav gåshud och melodier som satte sig på hjärnan! Sedan blev det trerätters på Friday’s i Kungsan, en middag som höll på att ta knäcken på oss alla. Tur att körsbärsträden blommade i alla fall!

 

Musikalbesökarna var tvugna att äta också


Avslutade dagen med att möta upp några av lumparpolarna och dagen efter inspekterade jag och Julia den nya byggnadstrenden- kartonger!



Handlade ljuvliga klänningar innan jag och P begav oss tillbaks till Götet. Det var igår och idag har vi haft en helt underbar dag i solen med farfar och Marianne som kände för att komma på besök!




Strosade runt i Haga, besökte världens ljuvligaste café och åt nu ikväll middag ute på en trevlig liten italiensk restaurang. Nämnde jag att det har varit en underbar långhelg?!


Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Hur gulligt var inte det caféet?? Skulle jag gärna besöka!

Ja visst är det gott med pastasallad till sommaren då man inte är sugen på något tungt! :)

2012-05-02 @ 20:50:16
URL: http://fikamed.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0