Att bli med

Att bli med hus. Att bli med hund. Att bli med trädgård, man kan bli med mycket! Dock så har jag inte blivit med något av dessa tre men hoppas så klart någon dag att bli. Däremot så har jag blivit med pelargon! Har gått och skaffat mig min allra första pelargon- En engelsk pelargon blev det om skylten inte ljög.

 

Ser någon pelargonkännare om det stämmer? Är detta en engelsk pelargon? För själv är jag bäst på vilda växter det vill säga allt förutom växthusframdrivna arter. För där har jag noll koll.


Kommentarer
Postat av: sandra

Att bli med pelargon duger så bra som att bli med något annat tycker jag :)



Ja, du får absolut ta och göra en lampa då. Det var verkligen inte svårt men otroligt kletigt!



Ska ta en titt förbi twilfit någon dag då om jag kan lokalisera deras butiker :)

2012-05-06 @ 08:21:17
URL: http://atilio.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0