Vårruset

Jag anser att man alltid ska ha ett mål, för då har man något att sträva efter. Målen får heller inte vara för höga så att man inte når upp till det.  Så nu har jag satt ribban lågt och anmält mig till min första löpartävling, vårruset! En distans på fem kilometer, vilket inte är allt för långt. Dock så känner jag inte alls för att springa idag, för den senaste tiden har varit mer än hektisk. Märks kort och gott att man börjat jobba på riktigt igen! Därför blir kommentarssvar och inläggen lite lidande, för efter tolv arbetstimmar är man lite avtrubbad. Hur som ha det gott!





Kommentarer
Postat av: Rinki

Jag har en annan vän till mig som tänker springa vårruset också, låter rätt spännande men jag har verkligen sämst kondition, jag skojar inte. Så det får nog vänta ett tag tills det att jag har fått fart på den lite i så fall :). Men jag är stolt över dig och jag hoppas att det går bra för dig <3.



Sv: Nej, men precis! Det är lite "läskigt" när alla säger att något är jättebra, oavsett om det är en bok som Liftaren eller en film, då blir jag oftast besviken. Men jag vill nog ändå läsa Liftaren bara för att se vad allt snack är om liksom ;).



Jag gillar rött jättemycket, men sådant där - om ifall det är svårskött - det beror jättemycket på vilket hår man har. Alla hårtyper suger åt sig olika mycket och eftersom jag är svarthårig från grunden så går jag till en frisörsalong (väldigt dyrt) men enligt mig värt det. För de har bra färger som verkligen håller, därmed skulle jag inte säga att det är väldigt svårskött.



Tack för ditt pepptalk, precis som du skrev så betyder det ju väldigt mycket. Jag hoppas att hemtentan gick bra, har inte varit aktiv när det gäller att svara på kommentarer under tiden eller efter heller, var tvungen att ladda upp batterierna i helgen, men nu är jag nog mer igång.



Kram på dig!

2012-03-19 @ 22:26:00
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: a Lady & a Tramp

gomorron!

vad härligt, jag har kört samma taktik, vårruset it is! (fast jag egentligen vill göra en klassiker, men nånstans ska man väl börja...)

hade täknt utmana dig;)



kul med jobbet! efter ett tag landar det, så får man blogga så mycket man hinner!

kram

2012-03-20 @ 07:41:07
URL: http://www.lady-tramp.se
Postat av: Katti

Hej på dej!

Hjälp mej. Hur ändrar man sin header och bakgrund och får det såhär fint som du med bilder där uppe och fint rutigt i bakgrunden? Vill kanske inte apa efter dej och ha det PRECIS som du men en bild där uppe som var min egen hade ju varit roligt...

Grattis till jobbet! :)

Kram Katti

2012-03-20 @ 08:12:50
URL: http://kattitingeling.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0