Tacos & tjejsnack

I lördags var det middag hos Sofie alias Fröken B. Åt tacos, hade tjejsnack också försökte jag hjälpa henne med hennes blogg lite. Ganska fin lördagkväll med andra ord! Sedan åkte jag hemmåt, men förbi min lägenhet som invaderats av killar. Besökt istället min killkompis och tog över hans säng medan han själv sov på soffan. Jag vet att det låter helt bakvänt men Elias är typ lika envis som mig så jag fick aldrig igenom mitt argument med att jag var gäst och därför så borde det vara jag som skulle sova på soffan, inte han!


Förutom fest, middagsbjudning och lite annat trevligt så har min senaste krönika färdigställts så helgen har kort sagt varit mycket bra!



Kommentarer
Postat av: Tessie

Det låter minst sagt som att din helg vart toppen :)



Sv:

Min helg har vart bra, har träffat lite nya människor osv.. så jag ska inte klaga :)

2012-03-13 @ 18:20:23
URL: http://curves4all.wordpress.com/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0