High Heel party

I fredags hade Nelly High Heel Party och jag, Sara, Rebecca, Eva och Sara såg till at både få oss ett par gratisskor och en goodiebag innehållande finfina saker. I min hittade jag förutom lite smink, en klänning i korall som visade sig sitta som en smäck. En korallfärgad smäck, så nu behövs bara lite solbränna.

 

Men innan vi gick ut och fick killarna att vända på huvudena, för det var faktiskt så at folk reagerade. Först så noterade alla kön (inget ovanligt på avenyn en fredagskväll) sedan så insåg det andra könet att det var något konstigt med denna kö... Den bestod ju av 150 uppklädda tjejer! VAD HÄNDER DÄR INNE?!

 

 

Plockmat bjöd fina Rebecca på innan utgången, dock var det så gott att vi nästan rensade faten!

Bild: Sara Karlsson

 

Kanske inte de allra gångvänligaste skorna, men dessa hade i alla fall robustaste klacken plus att jag älskar blått så dessa blev mina no. 1.

 

 

Plexiglas gav dessa skor ett annorlunda uttryck så det blev min no.2


Jag kommar att behöva gåträning om jag får mitt andra eller som denna, mitt tredjehandsval!

 

Dessa toftprydda skor tror jag helt klart skulle ha varit Maria Montazamis favorit!

Bild: Sara Karlsson

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0